5 Enkle Tips Til Fitness Succes

0
162

Tillykke med at tage et fremadrettet skridt for at komme i form og føle dig godt tilpas. Mange mennesker er skyldige i at ønske de kunne få en skulpturel krop fra at spise junk food og se tv hele dagen. Men det kommer bare ikke til at ske. Selvom at komme i form lyder som en lang, tidskrævende proces, har indsatsen i retning af at være i form mange positive effekter. Hvis du vil starte din rejse til at få en bedre krop der føles sund, så har du her nogle tips:

1.Træning dagligt

Træn hver dag i mindst en time. Du behøver ikke at dræbe dig selv med løb, cykling osv., Men du skal have en form for moderat fysisk aktivitet i din hverdag. Hvis du ønsker at kaste et par kilo hurtigt, skal du lave en intensiv træning på højere niveau. For eksempel gå en tur i et livligt tempo i en time. Eller du kan jogge og indstille visse intervaller til sprint i den time. Sørg for, at du ikke har alvorlige smerter under din træning. Bare en advarsel, dine muskler vil smerte efter en høj intensitets træning. Det kan være irriterende, men det betyder, at din krop skifter til det bedre. Sørg for at forblive hydreret, strække og spis mad med en anstændig mængde protein efter hver træning. Proteinet vil hjælpe med at opbygge dine muskler, ikke fede.

2. Spis de rigtige fødevarer og mål portioner ved hvert måltid.

Ligegyldigt hvor meget dit hoved fortæller dig at gå efter slik over sund mad, prøv at holde dig væk fra slik. Sukker fra slik kan ikke hjælpe dig med at komme i form. Selvom det kun er en enkelt chokolade bar, vil det efterhånden føre til en mere og en mere. Frugt og grøntsager er den bedste ting at spise, når du vil i form. Æbler gør for eksempel et godt stykke arbejde for at gøre at maven føles fuld i op til 3 til 4 timer. Grønne grøntsager som grønne bønner og broccoli holder fordøjelsessystemet rent og kørerende.

Også prøv at holde dig til magert kød som kalkun og kylling. Fisk og skaldyr, såsom rejer er også gode alternativer. Disse fødevarer er fulde af protein og sunde næringsstoffer der hjælper til at holde musklerne klare til træning. Prøv at planlægge at spise seks gange om dagen og mindre portioner i stedet for at have tre store måltider om dagen. Dette vil også hjælpe dig med at trække vejret jævnere, når du træner. Dette skyldes, at du får mindre mad i fordøjelsessystemet, hvilket betyder, at mere energi bruges til din træning.

3. Hold styr på kalorier og madindtagelse per dag

At holde øje med, hvor mange kalorier du spiser på en dag, vil være nyttig i planlægningen af din fysiske træning. Nogensinde spekuleret på, hvorfor bodybuilders kropsmasser er så store? Det er fordi de planlægger deres måltider og spiser flere (sunde) kalorier end den gennemsnitlige person. På den anden side vil vægttab og stræben efter en tyndere fysik involvere mere forbrænding end de kalorier du indtager.

4. Vær sikker på at få nok søvn

Selv om de fleste af os har otte timers job i løbet af dagen eller natten, er det afgørende at få nok søvn til at genoplade kroppens batterier. Seks til otte timers søvn vil holde kroppen igennem hele dagen, men hvis du tilfældigvis føler dig træt på et hvilket som helst tidspunkt, når du kommer hjem fra arbejde, skal du tage en lille lur før du træner. Du bør kun nappe i omkring en halv time. Dette forhindrer dig i ikke at kunne falde i søvn senere.

5. Bliv motiveret

En vigtig nøgle til at være i form er at sætte mål og holde en positiv tankegang. Hvis du forbliver positiv, vil du være i stand til at skubbe dig selv for at få den passende krop, du altid har ønsket.

5 Enkle Tips Til Fitness Succes
5 (100%) 1 vote

EFTERLAD ET SVAR

Indtast venligst din kommentar!
Indtast venligst dit navn her